نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 19:57

اتاق گردشگری و دانشگاه در استان سمنان راه‌اندازی می شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اتاق گردشگری و دانشگاه در استان راه اندازی می‌شود، گفت: این اتاق با هدف توسعه گردشگری، آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی در جلسه کمیته گردشگری استان سمنان که بعد از ظهر سه شنبه در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به راه‌اندازی اتاق دانشگاه و گردشگری در استان، تاکید کرد: توسعه گردشگری هدف این اقدام است.

وی با بیان اینکه اهداف توسعه‌ای گردشگری دنبال می‌شود، افزود: تقویت ارتباط بخش اجرایی استان در حوزه گردشگری به خصوص بخش علمی و تخصصی دانشکده گردشگری از جمله مسائلی است که دنبال خواهیم کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه عضویت شهر سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم یک افتخار برای کشور است که باید بیش از پیش این مهم با جدیت دنبال و امور پیگیری شود، ابراز داشت: در راستای تحقق رویکرد تحولی در حوزه گردشگری، رونق اقتصادی و ماندگاری مسافر در سطح استان، پیگیری برای جذب و تخصیص اعتبار در این بخش در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان با بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران در سطح استان امری حائز اهمیت است، افزود: بهترین امکانات و مطلوب‌ترین خدمات برای مسافران و زائران امام هشتم (ع) در سطح استان برای تحقق رونق اقتصادی و افزایش مدت ماندگاری مسافر باید فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1403058

مهمترین اخبار ایران و جهان: