نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 20:28

دستگیری ۶ گروگان گیر در شهرستان بختگان

بختگان- فرمانده انتظامی بختگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی بختگان در کمتر از ۲۴ ساعت شش گروگان گیر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد رحمانی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در بیست و هفتم تیرماه سال جاری در یک سنگ‌بری در روستای «چاه سوار آقا»، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بختگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که جوانی ۱۷ ساله از اتباع بیگانه توسط شش نفر از سرنشینان دو خودرو پراید و تیبا که چهار نفر از اتباع بیگانه بودند به دلیل اختلافات شخصی مورد ربایش قرار گرفته شده و به سمت شهرستان «خرمبید» متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی بختگان ادامه داد: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی محل اختفا فرد گروگان گرفته شده را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به «خرمبید» از توابع استان فارس اعزام و با همکاری کارکنان پلیس آگاهی آن شهرستان فرد مذکور در حالی که در یک اتاقک در اطراف زمین‌های کشاورزی نگهداری می‌شد را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: نیروهای انتظامی شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت موفق شدند هر شش نفر گروگان‌گیر را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1398958

مهمترین اخبار ایران و جهان: