نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 21:13

خبرنگاران پاسداران ارزش‌های فرهنگی و معنوی جامعه هستند

اردبیل- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها پاسدار ارزش‌های فرهنگی و معنوی است و در خط مقدم اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه رضاقلیزاده عصر سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و دیدار با خبرنگاران این خبرگزاری در اردبیل اظهار کرد: فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی و رسانه‌ها منفک از هم نیست و هر دوی فعالان این نهادها در خط مقدم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌ای به صورت آماری گزارش داده می‌شود و در این حیث یک نوع ترتیب کار وجود دارد، تصریح کرد: گزارش دادن کارهای فرهنگی و نشان دادن آن در جامعه هنرمندی و ظرافت خاصی می‌طلبد که این هنر و ظرافت را خبرنگاران در انعکاس اخبار خود نشان دادند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در شهر کابل افغانستان گفت: خبرنگاران همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی تلاش‌های وافری را از خود نشان دادند تا جامعه را از غفلت و جهالت به سمت نور و آگاهی هدایت کنند.

رضاقلیزاده خبرنگاران خبرگزاری مهر در استان اردبیل را همراهان همیشگی کتابخانه‌های عمومی اعلام کرد و افزود: انعکاس اخبار و رویدادهای کتابخانه‌های عمومی در خبرگزاری مهر مطلوب و مناسب اجرا می‌شود که جای تقدیر دارد.

در این دیدار مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان اردبیل نیز به آمادگی دفتر خبرگزاری مهر نسبت به انعکاس اخبار و تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای کتابخانه‌های عمومی خاطرنشان کرد: خبرگزاری مهر همواره در اعتلا و ارتقای چهره فرهنگی استان تلاش کرده و خود را یار صدیق کتابخانه‌ها می‌داند.

مالک پناهی سردی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اضافه کرد: خبرنگاران در اوج سختی‌ها رسالت خبررسانی خود را فراموش نکردند و همین نقطه بارز شخصیت و رفتار خبرنگاران صدیق در استان اردبیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432858

مهمترین اخبار ایران و جهان: