نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 09:08

ارزش و اعتبار قلم متعهد کمتر از خون شهید نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی روز خبرنگار را به جامعه خبری کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

١٧ مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و رسانه‌ای ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم. نامگذاری این روز به مناسبت شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (شهید محمود صارمی) گویای این حقیقت است که حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.

در هنگامه جنگ ترکیبی دشمن که با ناامیدی از جنگ سخت، هجمه به باورهای ذهنی، عقیدتی و فکری مردم را به عنوان یک راهبرد در پیش گرفته است، اصحاب قلم و فعالان رسانه، به عنوان افسران جنگ نرم در این مصاف نابرابر، از جایگاه و رسالت ویژه‌ای در حراست از حریم ارزش‌های دینی و ملی برخوردارند.

در چنین آوردگاهی، خبرنگار متعهد، همچون دیده بانی مسلح و مسلط، ضمن تبیین درست حقایق و نمایاندن واقعیات صحنه، روایتگری امین و صادق و روشنگری امید آفرین است.

این روز عزیز را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از همه فعالان متعهد عرصه رسانه، خصوصاً عناصر سختکوش تبیین و ترویج حوزه اقتدار دفاعی، توفیق بیش از پیش همگان را در این عرصه خطیر از خداوند متعال خواستارم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433158

مهمترین اخبار ایران و جهان: