نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1402 - 01:16

وقتی عده‌ای خدمات دولت را به نام خود «مصادره» می‌کنند!

هیأت فرهنگی و مذهبی ایثارگران استان سمنان با صدور بیانیه‌ای از اقدامات استاندار سمنان حمایت کرد و نوشت: عده‌ای فرصت‌طلب و سیاست‌باز وحدت حاکم در استان را برنمی‌تابند و تلاش دارند با اختلاف‌افکنی و زیر سؤال بردن تلاش‌های دولتمردان، خدمات دولت را به نام خود مصادره کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، هیأت فرهنگی و مذهبی ایثارگران استان سمنان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: اکنون که به فضل الهی و با همت و بصیرت مردم غیور ایران اسلامی، دولت مردمی سیزدهم در رأس حاکمیت ایران اسلامی قرار گرفته و مدیران جهادی و انقلابی را برای خدمت به مردم شریف کشورمان انتخاب کرده، خداوند سبحان را شاکریم.

در ادامه می‌خوانیم: از هیأت دولت و در رأس آن، آیت‌الله رئیسی به‌واسطه انتخاب و انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان کمال تشکر را داریم؛ زیرا پس از حضور ایشان شاهد تلاش شبانه‌روزی شخص استاندار، معاونان ایشان و مدیران جهادی و انقلابی دولت سیزدهم بوده و هستیم.

در این بیانیه عنوان شده است: جای دارد از تلاش استاندار جهادی در جهت ایجاد اتحاد و جلوگیری از تفرقه در استان تقدیر و تشکر کرده و قطع به یقین، این مهم به واسطه اخلاص در عمل، دیدگاه انقلابی و شخصیت متواضع ایشان اتفاق افتاده است.

هیأت فرهنگی و مذهبی ایثارگران استان سمنان افزوده است: همچنین باید خاضعانه از پدر معنوی استان، آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین شاگرد شایسته ایشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه امام جمعه سمنان نیز تشکر ویژه داشته باشیم که در این مهم یار و همراه دولت مردمی و استاندار جهادی سمنان هستند.

در این بیانیه آمده است: هماهنگی این سه عزیز بزرگوار در مناسبت‌ها و برنامه‌های مذهبی و ملی در استان مثال‌زدنی است و در آخرین نمونه، شاهد صدور پیام تقدیر و تشکر مشترک از مردم استان پس از راهپیمایی باشکوه روز قدس بودیم.

در ادامه می‌خوانیم: مواضع و رهنمودهای پدرانه آیت‌الله شاهچراغی در طول سال و حضور معنوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نماینده رهبری در نقاط مختلف استان باعث خیر و برکت برنامه‌های دولت‌مردان در بخش‌های مختلف استان شده است.

هیأت فرهنگی و مذهبی ایثارگران استان سمنان عنوان کرده است: در این بین، عده‌ای فرصت‌طلب و سیاست‌باز وحدت حاکم در استان را برنمی‌تابند و تلاش دارند با اختلاف‌افکنی و زیر سؤال بردن تلاش‌های دولتمردان، خدمات دولت را به نام خود مصادره کرده و با کمال بی‌شرمی، فعالیت‌های عمرانی دولت را جزو گزارش عملکرد خود عنوان کنند؛ در صورتی که حوزه مأموریت آن‌ها به هیچ وجه اقدامات اجرایی نیست و بارها توسط رهبر معظم انقلاب از دخالت در امور اجرایی کشور منع شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: حضور استاندار مردمی در ضیافت افطاری جامعه ایثارگران شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر در محل حسینیه المهدی (عج) شهرستان مهدی‌شهر بدون هیچ تشریفاتی خود گویای روحیه مردمی استاندار مردمی استان ماست که خود را خادم مردم می‌داند و بارها در جلسات شورای اداری استان به مدیران دستگاه‌های اجرایی متذکر شده است که هیچ شأنی برای خود جز خادمی ملت قائل نیست و مدیران نیز باید چنین روحیه‌ای داشته باشند و مایه افتخار است که در این برنامه توسط معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری از استاندار سمنان تقدیر شد.

هیأت فرهنگی و مذهبی ایثارگران استان سمنان خاطرنشان کرده است: راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و بردن مدیران دستگاه‌های اجرایی در قالب کاروانی با مسءولیت شخص استاندار در دورترین نقاط استان از اقدامات ویژه دیگری بود که به ابتکار استاندارد جهادی سمنان عملیاتی شد و از برکت این اقدام انقلابی و جهادی بسیاری از مشکلات مردم آن نقاط از استان با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه حل و فصل شد.

هیأت فرهنگی و مذهبی ایثارگران استان سمنان ضمن حمایت تمام‌قد از مواضع و اقدامات عدالت‌گسترانه دولت سیزدهم، نماینده عالی دولت در استان سمنان و مدیران جهادی و انقلابی، توجه برخی از سیاسیون که تلاش دارند پس از گل‌آلود کردن آب، ماهی صید کنند را به منویات رهبر معظم انقلاب جلب کرده و متذکر می‌شود که بهتر است به جای دخالت در امور اجرایی که وظیفه ذاتی دولت است، با انجام صحیح مأموریت‌های خود همراه دولت باشند و همان‌گونه که رهبری معظم فرمودند همه باید دولت را در اجرای مأموریت‌ها کمک و یاری کنیم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1168158

مهمترین اخبار ایران و جهان: