نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 21:03

اختصاص ۲۹ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های اردبیل

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۹ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع در اختیار نمایندگان برای توسعه و تجهیز بیمارستان‌های اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان فاطمی و بوعلی اردبیل اظهار کرد: با توجه به فرسودگی بیمارستان فاطمی در برخی از بخش‌ها تعمیرات و اصلاح تجهیزات مورد نیاز مورد توجه قرار گرفته و هشت میلیارد تومان در این زمینه برای بیمارستان فاطمی اردبیل در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در کنار جانمایی دستگاه ام. ار. آی، قرار شد سه میلیارد تومان نیز برای تجهیز و راه‌اندازی رخت‌شورخانه این بیمارستان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بیمارستان فاطمی اردبیل قرار شد یک میلیارد تومان منابع با هدف راه‌اندازی دستگاه سی. سی.یو اختصاص پیدا کند که به سرعت این فعالیت‌ها و اقدامات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: در بازدیدی که از بیمارستان امام خمینی اردبیل داشتیم، قرار شد ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی آسانسور این بیمارستان اختصاص پیدا کند تا در رفت و آمد و جابجایی بیماران مشکلی به وجود نیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای بیمارستان بوعلی اردبیل نیز مقرر شد هشت میلیارد تومان منابع اختصاص پیدا کند تا برخی از تجهیزات و امکانات مورد نیاز خریداری و محل آزمایشگاه این بیمارستان نیز به دستگاه‌های مجهز آراسته شود.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: در کنار تجهیز این بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که برای اهالی استان ارائه خدمات می‌کنند، پیگیری‌های جدی برای تکمیل بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و نجف‌زاده نیز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر افزایش تخت‌های بیمارستانی را در این مجموعه‌ها شاهد باشیم.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا زمینه ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر برای بیماران و مراجعین در این مجموعه‌های بهداشتی، درمانی فراهم آید که در این زمینه از ردیف اعتبارات ملی نیز منابع خوبی امسال اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی برای پیگیری و جذب این منابع و خرید تجهیزات قدردانی کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در سال‌جاری بخش عظیمی از توسعه فیزیکی، افزایش تخت بیمارستانی و خرید تجهیزات مدرن را برای بیمارستان‌های استان شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146214

مهمترین اخبار ایران و جهان: