نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 10:23

«ارتش» نماد قدرت درهم کوبنده ملت ایران در مواجهه با تهدیدات است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ارتش، گفت: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در هم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مصادف با روز ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است که این روز را به همه ارتشیان غیور به ویژه نیروی زمینی حماسه آفرین ارتش در دوره دفاع مقدس تبریک و تهنیت می گویم.

وی بیان کرد: به روح پرفتوح همه شهدای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهید صیاد شیرازی، شهید ستاری، شهید فلاحی، شهید نامجو، شهید بابایی درود می‌فرستیم. بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در هم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران این شعار ارتش فدای ملت را تحقق دادند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و صمیمانه از خانواده‌های محترم ارتشیان تشکر کنیم که صبور و مقاوم در کنار مجاهدان ارتشی به زندگی خودشان ادامه می‌دهند و برای یک دفاع همه جانبه تلاش می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156758

مهمترین اخبار ایران و جهان: