نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 15:05

برجسته سازی دستاوردهای نظام مورد توجه اصحاب رسانه قرارگیرد

رشت- جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ارائه اطلاعات نادرست به مردم منجر به تصمیم گیری های اشتباه می‌شود، گفت: برجسته سازی دستاوردها نظام اسلامی در اولویت خبرنگاران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر عباس حسینی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه بعنوان افسران جنگ نرم، نقش مهمی در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه بانوان رسانه نقش مهمی در شبهه زدایی و جهاد تبیین ایفا می‌کنند، افزود: غالب جمعیت رسانه‌ای کشور و استان گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با اشاره به چالش‌هایی در حوزه عفاف و حجاب، تولید محتوای فاخر در این بخش را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: بانوان رسانه در راستای جهاد تبیین در بحث عفاف و حجاب تولید اثر کنند.

حسینی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات اضافه کرد: اصحاب رسانه مردم را در انتخاب اصلح و شایسته گزینی جهت دهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد اصحاب رسانه باید منطقی و واقع بینانه باشد، افزود: برخی اخبار و مطالب رسانه‌ها در سطح کشور و استان خلاف واقع است.

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ارائه اطلاعات نادرست به مردم منجر به تصمیم گیری های اشتباه می‌شود، گفت: برجسته سازی دستاوردها و توفیقات نظام اسلامی در ابعاد مختلف در اولویت خبرنگاران قرار گیرد.

حسینی با اشاره به دومین جشنواره ملی بانوان رسانه‌ای با عنوان حریم رسالت اضافه کرد: امسال این برنامه برای دومین بار به صورت ملی در گیلان برگزار می‌شود و سال گذشته این جشنواره دستاوردهای خوبی داشت.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر بانوان در اولین دوره جشنواره حریم رسالت افزود: ارسال آثار فاخر در این جشنواره نشان دهنده نبوغ فکری بانوان رسانه‌ای است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1227958

مهمترین اخبار ایران و جهان: