نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:11

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک آغاز هفته جهاد کشاورزی به تشریح پروژه‌های افتتاحی به مناسبت این هفته پرداخت و اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی شامل ۹۹ پروژه عمرانی و ۱۳ پروژه تسهیلاتی که عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد، است.

وی ۹۹ پروژه عمرانی را در حوزه آب و خاک برشمرد و افزود: این پروژه‌ها در سطح یک هزار و ۲۵۶ هکتار از اراضی اجرا و برای این پروژه‌ها ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۴۳۵ نفر اشتغالزایی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ۱۳ پروژه تسهیلاتی، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پنج طرح دام و طیور با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۵ نفر، سه طرح گلخانه با اعتبار هشت میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶ نفر و پنج طرح صنایع تبدیلی با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۵ نفر است.

چاله چاله همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۵۲ طرح در هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه آب و خاک است که در سطح ۷۰۰ هکتار اجرایی می‌شود و برای اجرای آنها ۲۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد که این پروژه‌ها برای ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277658

مهمترین اخبار ایران و جهان: