نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 18:26

پدافند غیرعامل ۱۷ عضو دارد

مدیر کل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: پدافند غیرعامل دارای ۱۷ عضو مهم تاثیرگذار در جامعه است و یکی از اعضای تاثیرگذار و محوری این سازمان جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که این جمعیت‌ با هدف خدمت رسانی به هموطنان در سوانح طبیعی و غیرطبیعی در سطح جامعه فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیروس محمدیاری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان بعد از ظهر امروز در مراسم‌ اختتامیه برنامه عملیاتی «کد ۲»  اظهار کرد: بالاترین مرجع که در کشور در حوزه مباحث پدافند غیرعامل تصمیم‌گیری می‌کند، ترکیبی از اعضای لشکری و کشوری و همچنین به‌همراه یکی از رؤسای کمیسیون امنیت ملی است و در نهایت همه مصوبات پدافند غیرعامل در کل دستگا‌ه‌ها قابل‌اجرا است.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان زنجان افزود: اداره کل پدافند غیرعامل در استان زنجان نماینده کل این سازمان در کشور است. 
وی یادآوری کرد: پدافند غیرعامل دارای ۱۷ عضو مهم تاثیرگذار در جامعه است و یکی از اعضای تأثیرگذار و محوری این سازمان جمعیت هلال‌احمر محسوب می‌شود که این جمعیت‌ با هدف خدمت‌رسانی به هموطنان در سوانح طبیعی و غیرطبیعی در سطح جامعه فعالیت می‌کند. 
محمدیاری گفت: هدف نهایی سازمان پدافند غیرعامل، جلوگیری از قطع خدمت رسانی در جامعه است و این فعالیت در ۱۷ حوزه مختلف انجام می‌گیرد.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552214

مهمترین اخبار ایران و جهان: