نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 13:32

مادران شهیدان بابایی‌ملکشاه آسمانی شد

مادر مکرمه شهیدان والامقام ابراهیم و علی اصغر بابایی ملکشاه از بابل آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فاطمه یقین‌تبار ملکشاه مادر صبور و مکرمه شهیدان والامقام ابراهیم و علی‌اصغر بابایی ملکشاه، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

️گفتنی است مراسم تشییع پیکر پاک این مادر وارسته امروز دوشنبه یکم آبان ماه  از بیت شهید واقع در بابل، بندپی غربی، دیوا ملکشاه خیابان شهید بابایی بالا آقاسر به سمت گلزار شهدای آن محل برگزار خواهد شد.

️سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض گفته و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت نمود.

شهید والامقام ابراهیم بابایی ملکشاه ۶ آبان سال ۱۳۵۴ متولد و در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در میرجاوه و برادرش علی اصغر بابایی ملکشاه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۴۶ متولد و در تاریخ ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرازی از وصیت نامه شهید والامقام علی اصغر بابایی ملکشاه: ملت مبارز ایران وامت مسلمان! سنگرها را پرنگه دارید  و جای شهدای عزیزمان را خالی نگذارید. سلاح شهیدان را بردارید و امام را تنها نگذارید.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547614

مهمترین اخبار ایران و جهان: