نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 14:25

همایش دانش‌آموزی «نوجهان» در کرمان برگزار می‌شود

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان از برگزاری همایش استانی نوجهان(نظم نوین جهانی) در جوار مزار سیدالشهدای محور مقاومت، حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان از برگزاری همایش استانی نوجهان(نظم نوین جهانی) در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در جوار مزار سیدالشهدای محور مقاومت، حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مهران شیخی خاطر نشان کرد: جلسات و همایش‌های مدرسه‌ای و شهرستانی نوجهان به همت جوانان و نوجوانان تا هفته ابتدایی آبان ماه برگزار می‌شوند.

وی عنوان کرد: محورهای این همایش شامل «افول آمریکا»، «انتقال قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا»، «گسترش فکر مقاومت و جبهه مقاومت در مقابل زورگویی» و «جایگاه ایران در نظم جدید جهانی» است.

وی با بیان اینکه این همایش در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نوجوانان نقش ایران را در نظم نوین جهانی پیدا کنند، برگزار می‌شود، گفت: نوجوانان می‌توانند حضور مهم و برجسته‌ای در تغییرات بین‌المللی داشته باشند و این همایش تلاش می‌کند تا نقطه اتصال میان نسل‌ها را رقم بزند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533858

مهمترین اخبار ایران و جهان: