نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 15:14

معاون رئیس جمهور: «مشهد» یکپارچه آماده میزبانی از زائران است

معاون رئیس جمهور: «مشهد» یکپارچه آماده میزبانی از زائران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن منصوری در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران در شهر مشهد که امروز ۲۳ شهریورماه انجام شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه مشهد یکپارچه آماده میزبانی از زائران است و بار اصلی آن را مردم به دوش می‌کشند و میزبانی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. دولت برحسب وظیفه ذاتی خود و اعتقادی که به حسن میزبانی دارد مانند موضوع اربعین، در این ایام نیز تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است.

وی افزود: کارگروه ملی زیارت تشکیل شد و دستورات لازم را اتخاذ کردند و عمده مصوبات با دستور مستقیم رئیس جمهور اجرایی شد. از حیث تخصیص اعتبارات، اعتبار لازم برای استان تامین شد که مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در حوزه زیرساخت نیز پیش از این ایام اعتبار خوبی به استان اختصاص یافت و نزدیک به هزار و ۲۰۰ کیلومتر مجموع جاده‌ها و راه‌های استان به جهت راحتی مسافران بهسازی شده است.

منصوری از افزایش ۶ دستگاه رام قطار و ۱۰ فروند هواپیما در این ایام به مشهد خبر داد و گفت: در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای مدیران کل استان‌ها در مشهد مستقر هستند.

وی افزود: با توجه به حضور خیل عظیمی از زائران در مشهد موضوع تنظیم بازار مورد تاکید قرار گرفته و کالا‌های اساسی به اندازه کافی وارد استان شده است. همچنین به جهت تامین سوخت در مشهد مخازن پر شده است و برای تامین امنیت و حوزه بهداشت آمادگی کاملی وجود دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت ماموریت خود را سفری ایمن و ارزان برای زائران می‌داند، عنوان کرد: برای تحقق این هدف رئیس جمهور دستور دادند و برنامه‌ریزی در جزئی‌ترین حالت ممکن انجام و اجرایی شده است و در موارد مختلف از جمله امنیت، رفاهی و... شرایط خوبی در استان وجود دارد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499414

مهمترین اخبار ایران و جهان: