نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 09:32

فکر نمی‌کردم مورایس به من فرصت بدهد/۱۶ سال است همه را زرد می‌بینم

بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان از این که سرمربی زردپوشان به وی فرصت داده تا در لیگ برتر به میدان برود ابراز خرسندی کرد و گفت: ۱۶ سال است که در باشگاه سپاهان فعالیت می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چهار بازی ابتدایی لیگ بیست و سوم حداکثر امتیازات ممکن را کسب کرد تا با ۱۲ امتیاز صدر جدول را زردرنگ کند. این تیم در حالی به پیروزی‌های متوالی دست پیدا کرد که ژوزه مورایس با وجود داشتن لیستی پر ستاره از بازیکنان جوان استفاده کرد تا پدیده‌های جدیدی را به فوتبال باشگاهی کشور معرفی کند.

ارشیا سرشوق یکی از بازیکنان جوانی است که با داشتن ۲۰ سال سن توانست نظر مورایس را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم برای دیدار با پیکان جلب کند. او با وجود سن و سال اندکی که دارد یکی از قدیمی‌ترین اعضای باشگاه سپاهان به شمار می‌آید.

سرشوق در گفت و گو با خبرنگار مهر عنوان کرد از ۶ سالگی در آکادمی سپاهان حضور داشته و وقت نکرده به تیم‌های دیگر برای علاقمند شدن فکر کند. هافبک بلندقامت جوان فوتبال ایران نسبت به وضعیت سپاهان و کار کردن با ژوزه مورایس نکات جالبی را مطرح کرد که در پی می‌خوانید:

چیزی جز زرد در زندگی‌ام نبوده است

هافبک سپاهان که اصالت اصفهانی دارد درباره حضورش در این باشگاه گفت: فکر می‌کنم من زرد به دنیا آمدم. فکر می‌کنم نزدیک به ۶ سال سن داشتم که در آکادمی سپاهان حاضر شدم و تست دادم. مربیان رده نونهال نیز پذیرفتند و توانستم با حمایت همه جانبه اعضای خانواده ام پیشرفت کنم و رده‌های متوالی را پشت سر بگذارم.

همه را در باشگاه می‌شناسم

سرشوق درباره حضور مستمرش در باشگاه سپاهان افزود: الان تقریبا ۱۴ سال است بیشتر از هر چیز دیگری رنگ زرد را می‌بینم. دیگر مثل کارمندان پرسابقه همه را در باشگاه می‌شناسم. اینقدر احساس خوبی دارم که با تمام ارکان باشگاه مثل یک خانواده شده‌ایم.

فکر نمی‌کردم مورایس به من فرصت بدهد/۱۶ سال است همه را زرد می‌بینم

قدم بلند شد گلزن هم شدم

او درباره حضورش به عنوان هافبک با وجود داشتن ۱۸۵ سانتی متر قد تاکید کرد: اول دفاع وسط بودم. اینقدر خوب گل می‌زدم و بازی‌سازی داشتم که هافبک شدم. آقایانی نظیر احسان عبدالهی، هادی جعفری، جواد ماهری و علی کاظمیان کمک کردند تا بتوانم در پست هافبک به خوبی پیشرفت کنم. فکر می‌کنم قدم باعث شد بتوانم در مواقع حمله به کمک مهاجمان بروند و تأثیر روی توپ برای گلزنی بگذارم.

مورایس یک معلم جنتلمن است

سرشوق با اشاره به اینکه رؤیای حضور در جمع بزرگسالان سپاهان را در ذهنش می‌دید راجع به حضور ژوزه مورایس در رأس کادر فنی این تیم تصریح کرد: من می‌دانستم وقتی هدفمند زندگی کنم به همان مقصد مورد نظر هم می‌رسم. در زندگی‌ام چیزی جز فوتبال را دنبال نکردم. سپاهان را عاشقانه دوست داشتم و دارم. خوشحالم از بچگی در باشگاه رشد کردم. افتخاری است که همیشه بابت آن خدا را شکر می‌کنم. می‌دانستم پیراهن بزرگسالان را می‌پوشم اما فکر نمی‌کردم مربی بزرگی چون مورایس به من چنین فرصتی بدهد.

او ادامه داد: مورایس یک معلم جنتلمن است. جدیت او در تمرینات و گفت و گویش درباره ایده‌هایی که در سر دارد شما را به هر چیزی که در ذهن دارید نزدیکتر می‌کند. خوشحالم این اتفاق برایم رقم خورد که حالا می‌توانم شاگرد او هم باشم. مربی می‌داند از بازیکنانش چه بخواهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484114

مهمترین اخبار ایران و جهان: