نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 16:11

وقتی آقای استاندار جلوی استانداری سمنان کار مردم را راه می‌اندازد+ عکس

استاندار سمنان با دیدن بانویی جلوی استانداری سمنان، از خودرو پیاده شده و همان‌جا کار او را راه می‌اندازد؛ اما ماجرا از چه قرار است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز نامه‌ای به شماره «در ارتباط» دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان ارسال شد که در آن، خانمی از جامعه ایثارگران از سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان تقدیر کرده بود.

خبرنگار فارس برای جویا شدن ماجرای این نامه، پیگیری‌های متعددی را انجام داد تا اینکه اصل ماجرای نامه مشخص شد.

ماجرا از این قرار است که چند روز پیش، بانویی مقابل درهای ورودی استانداری سمنان برای مدتی ایستاده بوده است که استاندار سمنان در بدو ورود به استانداری سمنان متوجه توقف او می‌شود.

هاشمی، استاندار سمنان که متوجه قدری معطلی این بانو می‌شود، به راننده‌اش دستور می‌دهد تا توقف کند و از خودرو پیاده شده و در همان ورودی استانداری، کار او را پیگیری می‌کند.

این بانوی عضو جامعه ایثارگری کشورمان وقتی می‌گوید «با استاندار سمنان کار دارم» و متوجه می‌شود فردی که مقابل او ایستاده، همان سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان است، با تعجب خاصی مشکلش را مطرح می‌کند.

استاندار سمنان هم همان لحظه دستور می‌دهد تا کار این بانو انجام شود و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده، مشکلش رفع می‌شود.

حالا این بانو، با ارسال نامه‌ای به استاندار سمنان که تصویر آن برای دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان ارسال شده، از پیگیری‌های هاشمی تقدیر کرده است.

او نوشته که «هرگز این لطف و محبت شما را فراموش نخواهم کرد. تابه‌حال مسؤولی به این خوبی و انقلابی ندیده بودم».

احمد وحیدی، وزیر کشور هم روز گذشته در سفر به شهرهای مختلف استان سمنان در چندین سخنرانی خود، هر بار به مردم‌داری، پیگیری و تلاش 24 ساعته استاندار سمنان اشاره کرده و گفته بود: «به هر نقطه از استان سمنان که سفر می‌کنیم، مردم از آقای هاشمی تعریف می‌کنند و می‌گویند که استاندار سمنان در پیگیری مشکلاتشان همیشه در میدان است».

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481714

مهمترین اخبار ایران و جهان: