نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:26

۳۴ گیت ورودی و خروجی برای تردد زوار حسینی در مرز چذابه فعال شد

چذابه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در آستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، ۳۴ گیت ورودی و خروجی برای تردد زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جولانژاد صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از فعال شدن گیت‌های خروجی و ورودی زائران اربعین در مرز چذابه خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۳۴ گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد ۱۶ گیت ثابت و ۱۸ گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در ۲ مرز استان اقدامات خوب و مؤثری برای سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، تصریح کرد: ۴۸ گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه آماده سازی شده است و هیچ‌گونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

جولانژاد با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیر مقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، به تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463658

مهمترین اخبار ایران و جهان: