نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 23:02

نظارت ۲۴ ساعته ۲۹ اکیپ دامپزشکی در مرز مهران

مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: نظارت بر فرآورده های خام دامی مواکب به صورت ۲۴ ساعته توسط ۲۹ اکیپ دامپزشکی صورت می گیرد.

یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام، شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به حضور دامپزشکی ایلام در بخش‌های اجرایی و نظارت اربعین، گفت: اربعین یک فرصت بی نظیر برای مردم استان و مهران است، این استان به پایتخت خادمان سید الشهدا معروف است.

وی افزود: امروز به برکت اربعین بیش از ۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران صورت گیرد، بر همین اساساً دامپزشکی استان در چند بخش برای خدمات رسانی به زوار اربعین گام بر می‌دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به حضور دامپزشکی ایلام در ۲ کمیته اجرایی و پشتیبانی اربعین، گفت: یکی از مهم ترین وظایف دامپزشکی نظارت بر فرآورده‌های خام دامی مواکب است که به صورت ۲۴ ساعته توسط ۲۹ اکیپ دامپزشکی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه پشتیبانی نیز چندین دستگاه خودرو از جمله خودروهای یخچال‌دار که بخش عمده‌ای از آنها از بخش خصوصی و داوطلبانه هستند، برای خدمات رسانی به زوار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه فرآورده‌ های غیربهداشتی با شماره ۱۵۱۲ روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام تماس حاصل نمایند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472258

مهمترین اخبار ایران و جهان: