نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 21:14

سایت فروش اینترنتی بلیط اتوبوس باز شد

اردبیل- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از امروز سایت فروش اینترنتی بلیط فعال شده و امکان تهیه بلیط برای سفر به شهرهای مختلف از اردبیل فراهم شده است.

رضا شیرین‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مراحل پایانی تخلیه زائران اربعین حسینی را در مرز مهران شاهد هستیم به طوری که آخرین اتوبوس‌ها از مرز مهران به قصد اردبیل، زائران اربعین را جابجا می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مرز مهران شرایط عادی را شاهد هستیم و علت تمرکز زائران در این مرز در روزهای گذشته بازگشت همه زائران وارد شده از مرز تمرچین و خسروی از طریق این مرز در زمان بازگشت بوده که با تدبیر انجام شده و حضور اتوبوس‌های متعدد، جابجایی مسافران به شهرهای مختلف به ویژه استان اردبیل به انجام رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت در برگشت زائران از مرز مهران به قصد اردبیل اعمال نشده و ما خودمان در محل حاضر بودیم و بر نرخ فروش بلیط‌ها نظارت کامل داشتیم.

شیرین‌زاده افزود: چنانچه فردی قیمت بالاتر از نرخ مصوب را پرداخت کرده، می‌تواند شکایت خود را به همراه مستندات به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه کند تا در کوتاه‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عمده زائران استان اردبیل به مقصد اردبیل جابجا شدند و آخرین اتوبوس‌ها را از پایانه مرزی برکت به سمت اردبیل شاهد هستیم که امیدواریم تا آخر وقت این روز تمامی زائران ورودی به مرز جابجا شده و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

شیرین‌زاده اضافه کرد: با اتمام عملیات جابجایی زائران اربعین حسینی، از ساعتی پیش سایت فروش اینترنتی بلیط اتوبوس به سایر مناطق کشور از طریق سامانه ۷۲۴ باز شده و هموطنان می‌توانند نسبت به تهیه بلیط به نقاط مختلف کشور از اردبیل اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از همکاری خوب شرکت‌های تعاونی و رانندگان در جابجایی زائران اربعین قدردانی کرد و ادامه داد: امسال با حجم زیادی از مسافران و زائران روبه‌رو بودیم ولی توانستیم با برنامه‌ریزی و تدبیری مناسب هم در زمان رفت و هم برگشت مدیریتی شایسته را انجام دهیم تا نارضایتی‌ها در این بخش به حداقل برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491814

مهمترین اخبار ایران و جهان: