نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 14:52

سارقان خشن در زاهدان دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری 2 سارق شرور که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه ازشهروندان زاهدانی می کردند خبر داد.

سرهنگ خدارحم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع سرقت گوشی موبایل در یکی از خیابان های شهر زاهدان تیمی از ماموران انتظامی کلانتری 19 این شهرستان به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

 وی گفت: با حضور پلیس در صحنه مشخص شد که دو نفر راکب موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری با چاقو و سرقت گوشی تلفن همراه یک شهروند کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

 سرهنگ فروغی با اشاره به تحقیقات میدانی ماموران انتظامی در این راستا گفت: شناسایی و دستگیری این سارقان با رصد اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت که هویت متهمان در یکی از محلات شهر توسط ماموران شناسایی و در اقدام غافلگیرانه دو نفر سارق موتور سوار دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی یک قبضه چاقو و یک عدد اسپری فلفلی از سارقان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های اولیه پلیس به 9 فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان با تهدید سلاح اعتراف کردند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288658

مهمترین اخبار ایران و جهان: