نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 13:10

ترافیک کندوان را یک‌طرفه می‌کند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: براساس برنامه یک‌طرفه شدن کندوان در دستور کار قرار دارد که درصورت ترافیک این محدودیت اجرا می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال عادی و روان است.

وی افزود: معمولا روزهای جمعه باتوجه به ورود خودروها انتظار داریم شاهد ترافیک در محورهای شمال باشیم که معمولا از ساعات بعدازظهر و پایانی شب محورها پرترافیک می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: از لحاظ جوی مشکلی نداریم و در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه شاهد مه‌آلودگی هستیم.

جهان‌تاب با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، تصریح کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که اجرای این محدودیت در محور کندوان براساس شرایط ترافیک خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، گفت: موضوع مهم اینکه رانندگان از توقف و تردد غیرضروری در ارتفاعات محورهای شمال پرهیز کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303658

مهمترین اخبار ایران و جهان: