نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 20:19

حسینی‌پور: تخلف شمس‌آذر محرز است و به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تخلف تیم شمس‌آذر محرز است و منتظر نظر نهایی کمیته انضباطی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی حسینی‌پور، مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی و تخلف باشگاه شمس ‌آذر اظهار داشت: جلسه خوبی بود و موضوعاتی از سوی باشگاه سایپا درمورد پرونده مذکور مطرح شد. منتظر هستیم رای که از منظر قانونی باید صادر شود را صادر کنند. به احتمال فراوان رای طی یک یا دو روز آینده صادر می‌شود. من نمی‌توانم بگویم رای به سود چه کسی صادر می‌شود و دوستان در کمیته انضباطی با نگاه خاص خود تصمیم درست را خواهند گرفت و هر تصمیمی بگیرند به آن احترام خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: به مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال رجوع می‌کند. براساس مفاد و دستورالعمل‌هایی که موجود است این بازی باید 3 بر صفر شود، اما اینکه چگونه این تصمیم گرفته شود را نمی‌دانم و از پیش به قاضی نمی‌روم. هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد به آن احترام خواهیم گذاشت.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: قطعاً از حقوق باشگاه سایپا دفاع خواهیم کرد. حق تیم‌های دیگر هم هست و اگر مشکلی دارند اعلام کرده و از حق باشگاه خود دفاع کنند. بعد از پایان لیگ برتر متوجه این موضوع شدیم. نه شما ندیده این موضوعات هستید و نه مردم و نه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ قطعاً از این موارد بوده و در آینده هم خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سایپا عنوان کرد: تمام مواردی که گفته می‌شود تصور است و باید منتظر قانون و نظر کمیته انضباطی ماند. چیزی که محرز شده این است که آن بازیکن خاص تخلف کرده است.دوستان سازمان لیگ هم در جلسه بودند و اگر موضوعی وجود دارد می‌توانید از آنها سوال کنید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1347858

مهمترین اخبار ایران و جهان: