نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 23:22

جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم به ثمر نشست

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: شجره طیبه جمهوری اسلامی توسط امام خمینی (ره) و با پشتیبانی مردم به ثمر نشست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در تالار استاد شهید مرتضی مطهری سمنان اظهار کرد: در دوران مستبد شاهنشاهی، نظام پوسیده پهلوی با حمایت آمریکا، انگلیس و شوروی آن زمان به فکر مردم نبود و به مردم به دید تحقیر نگاه می‌کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه امری ابداعی و جدید و از الطاف الهی و بی‌سابقه بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: کسی که ولایت‌فقیه را قبول نداشته باشد، از فقه هیچ بهره‌ای نخواهد برد.

مطیعی گفت: شجره طیبه جمهوری اسلامی توسط امام خمینی (ره) و با پشتیبانی مردم به ثمر نشست.

به گزارش فارس؛ مزار مطهر شهدای سمنان امروز هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مردم و مسؤولان گل‌باران شد.

آیین آغاز ویژه‌برنامه‌های مردمی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان با ادای احترام به مضجع نورانی حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) آغاز شد و سپس مردم و مسؤولان به زیارت گلزار شهدای والامقام این استان رفتند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، معاونان استاندار، فرماندار شهرستان سمنان، مشاوران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد.

۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه فجر است و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دهه فجر از امروز در سراسر کشورمان گرامی داشته می‌شود.

پایان پیام/74002/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657458

مهمترین اخبار ایران و جهان: