نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 16:19

حذف ۸ نقطه حادثه‌خیز و نصب ۱۰۰ هزار تابلو در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: حذف ۸ نقطه حادثه خیز و نصب بیش از ۱۰۰ هزار تابلو و علائم افقی و عمودی در محورهای مواصلاتی از پروژه‌های راهداری در ۱۰ ماهه گذشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، مرتضی شیروانی امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های راهداری شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه ظرف ۱۰ ماهه گذشته ۳۲۶ کیلومتر روحش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی انجام شده است، اظهار کرد: بهره‌برداری ۲ دستگاه زیرگذر رازان و پادگان مهندسی بروجرد هم از دیگر پروژه‌هایی بود که امسال تکمیل شد.

حذف ۸ نقطه حادثه خیز و نصب بیش از ۱۰۰ هزار تابلو و علائم افقی و عمودی در محورهای مواصلاتی از دیگر پروژه‌های راهداری در ده ماهه گذشته است که وی مطرح کرد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ظرف ۱۰ ماهه گذشته ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۷۰ کیلومتر نیوجرسی، احیا و نگهداری ۱۴۲ کیلومتر روشنایی خطی و احداث ۱۵ نقطه روشنایی انجام شده است.

شیروانی بهسازی ۱۴۳ کیلومتر راه روستایی، آسفالت ۸۹ کیلومتر راه روستایی و افتتاح ۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

به گفته وی ظرف ۱۰ ماهه امسال جا به جایی ۴ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۶۸۸ تن کالا، جا به جایی یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۲۲ مسافر و جا به جایی ۶۰ هزار زائر در اربعین حسینی انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667258

مهمترین اخبار ایران و جهان: