نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 23:31

اعزام ۴۰ دانش آموز گرمه‌ای به اردوی راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش گرمه گفت: ۴۰ نفر از دانش آموزان شهرستان به همراه ۴ سرپرست و مربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، حسین دوست محمدی، مدیر آموزش و پرورش گرمه در جمع دانش آموزان اعزامی به راهیان نور در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به علاقه مندی دانش آموزان برای شرکت در اردوهای راهیان نور، سهمیه دانش آموزان اعزامی در سال جاری افزایش پیدا کرد و امروز در آیین اعزام اردوی راهیان‌نور، اعزام ۴۰ دانش‌آموز با یک اتوبوس به مناطق جنوب کشور هستیم.

وی گفت: امروز شما دانش آموزان به سمت سرزمین‌های حماسه و نور راهی هستید که در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزانی همانند شما از پشت نیمکت‌های مدارس در لبیک به فرمان امام راحل(ره) به صورت خودجوش به سمت این سرزمین‌ ها و میدان‌های حق علیه باطل شتافتند.

مدیر آموزش و پرورش گرمه افزود: امنیت و آرامش ایران را مرهون ایثار و شهادمت شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و از شما دانش آموزان عزیز که به اردوی راهیان نور اعزام می شوید، می‌خواهیم خاطرات و دلنوشته‌هایتان و آنچه که از این سفر معنوی دریافت خواهید کرد را به‌درستی درک کنید.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662114

مهمترین اخبار ایران و جهان: