نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 17:57

خدمات دهی به مردم چهارمحال و بختیاری ادامه یابد

شهرکرد_امام جمعه موقت شهرکرد گفت: بعد از سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری، امدادرسانی در حد توان انجام شد و امیدواریم این خدمات به مردم همچنان ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه مسئولان استانی در بارش سنگین برف اخیر زحمات خوبی را متحمل شدند و سعی کردند تا مشکلات به حداقل برسد اظهار کرد: بعد از سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری، امدادرسانی در حد توان انجام شد و امیدواریم این خدمات به مردم همچنان ادامه یابد.

فاطمی تصریح کرد: افرادی که خدمت و تلاش می‌کنند قطعاً دعای خیر مردم نیز بدرقه راهشان است اما متاسفانه افرادی نیز وجود دارند که فرصت‌سوزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باور قلبی بر این است که مسوولان برای خدمت تلاش دارند، گفت: گاهی این اقدامات پیدا نیست و لازم است این خدمت‌رسانی و اقدامات بیان شود.

فاطمی با بیان اینکه امروز از نفر اول ممکلت تا مسئولین رده پایین همه برای حل مشکلات مردم در تلاش هستند گفت: مسئولان کارهایی انجام می‌دهند که ناپیدا است که البته امیدواریم آثار این اقدامات به زودی برای مردم ملموس شود.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و بیان داشت: همانگونه که امام حسین (ع) فرمودند در قیامت عده‌ای که از خط فکری صحیح پیروی کردند، عاقبت بخیر می‌شوند و به بهشت می‌روند، اما کسانی که شالوده زندگی خود را بر اساس افکار پوچ بنیان نهادند وارد جهنم خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054514

مهمترین اخبار ایران و جهان: