نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:28

وحدت ملی و یکپارچگی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی ایران است

کرج- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک وحدت ملی و یکپارچگی مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی این کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر شنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج اظهار کرد: غرب به ویژه آمریکا بعد از فتنه شهریور ماه به خیال واهی خود مذاکرات برجامی را متوقف کرد.

وی بیان کرد: آنها امیدوار بودند که با لیدرهای این اغتشاشات پای میز مذاکره بنشیند و خواسته‌های نامشروع خود را به کرسی برسانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز اما می‌بینید که این خیال باطل نقش بر آب شده است و وزیر خارجه قطر از سوی آمریکایی‌ها برای مذاکره را به ایران پیغام می‌دهد، چراکه می‌دانند شکست خورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های زیادی با من تماس گرفته و گفته‌اند که فرزند آنها فریب رسانه‌های معاند را خورده و در تجمعات دستگیر و آزاد شده و امروز آمده در جمع مردم و در مراسم شرکت کرده است.

ذوالنوری گفت: بدون شک وحدت ملی و یکپارچگی مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت رمز پیروزی این کشور است.

وی اظهار کرد: باید بدانیم و ایمان داشته باشیم که مشکلات اقتصادی موجود با صبر و به حول قوه الهی حل خواهدشد و دشمن نیز آرزوی سلطه بر این مرز و بوم را به گور می‌برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033114

مهمترین اخبار ایران و جهان: