نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 17:44

مسؤولان برای پایدار شدن بازار ارز تلاش کنند

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به وضعیت ناپایدار بازار ارز و سکه،گفت: با وجود تلاش‌های مسؤولان به دلایلی امروز در بحث دلار و سکه دچار ناپایداری هستیم و می‌طلبد مسؤولان تلاش کنند، امروز افزایش و کنترل قیمت‌ها دغدغه مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جوانی جمعیت اظهار داشت: جامعه در حال پیر شدن است، بنابراین باید جوانان را به ازدواج تشویق و موانع را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌‌ها باید برای هموار کردن ازدواج جوانان سنگ اندازی‌ها را کم کنند، افزود:جوانی جمعیت باید به طور ویژه از سوی مسؤولان و خانواده‌ها مورد توجه باشد.

طالب‌پور با تبریک نیمه شعبان و با تأکید بر آذین‌بندی شهر توسط شهرداری و هیأت‌های مذهبی شهر، گفت: امسال جشن‌های امام زمان(عج) باید بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته باشد، حضور مردم در جشن‌های اعیاد شعبان امسال به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته بود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) شبانه‌روز تلاش می‌کنند و خیلی از اتفاقات را پیش‌بینی و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت ناپایدار بازار ارز و سکه عنوان کرد: با وجود تلاش‌های مسؤولان به دلایلی امروز در بحث دلار و سکه دچار ناپایداری هستیم و می‌طلبد مسؤولان تلاش کنند، امروز افزایش و کنترل قیمت‌ها دغدغه مردم است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، خاطرنشان کرد: امروز که دولت برای حذف دلار تلاش می‌کند تا با روسیه و ۱۲ کشور دیگر دلار را از معاملات حذف کنند، عده‌ای بازار سیاه دلار راه می‌اندازند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070358

مهمترین اخبار ایران و جهان: