نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 11:16

۱.۶ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در مازندران هزینه شد

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از تخصیص ۱.۶ میلیارد تومان اعتبارات در قالب ارزش افزوده برای اجرای پروژه های مناطق حاشیه ای و روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به بند د تبصره ۱۱ قانون برنامه و بودجه از محل مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: طبق این قانون ۷۰ درصد این اعتبارات باید در مناطق حاشیه شهری و ۳۰ درصد در مناطق روستایی هزینه شود.

وی با بیان اینکه سال قبل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل ارزش افزوده تخصیص داده شده است، گفت: میزان اعتبار در هر شهرستان منطبق بر پروژه‌های بافت فرسوده تخصیص داده می‌شود.

وی یادآور شد: ۳۰ درصد اعتبارات مناطق روستایی به یک روستای استان تخصیص داده شده است و این اعتبارات برای بازآفرینی و رفع محرومیت درمناطق حاشیه‌ای هزینه می‌شود.

فتح الله پور تصریح کرد: مجتمع فرهنگی قائمشهر، نوسازی مدرسه اسلام بابل و تکمیل مسجد جاده معدن نوشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که از این اعتبارات ارزش افزوده بهره مند شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: اعتبارات ارزش افزوده برای پروژه‌ها در مناطق آسیب پذیر و حاشیه‌ای هزینه می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1055614

مهمترین اخبار ایران و جهان: