نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 22:17

در رساندن پیام شهدا به نسل امروز کوتاهی کرده ایم

آستارا- مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه در رساندن پیام شهدا به نسل امروز کوتاهی کرده ایم گفت: امید آفرینی و ارائه شهدا به عنوان بهترین الگو تنها عامل برگرداندن جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان عصر شنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان آستارا در مصلی این شهر با بیان اینکه امروز نیاز است که رشادت‌های شهدا برای جوانان معرفی و بازگویی شود، اظهار کرد: ما در رساندن پیام شهدا به نسل امروز کوتاهی کرده ایم.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه وصیت نامه بسیاری از شهدا مانند یکدیگر است افزود: چنان که وصیت نامه شهید سلیمانی و شهید بهنام محمدی مشابه هم بود و سه نکته اساسی داشت و آن این بود که ولایت را تنها نگذارید و بچه‌ها را در خط انقلاب بار بیاورید و از انقلاب و ایران دفاع کنید.

وی ادامه داد: همین پیام‌ها را حاج قاسم هم داشت مبنی بر اینکه کل ایران حرم است و مراقب باشید تا حرم آسیب نبیند، امام ولی فقیه زمان تنهاست و یاریش دهید و عاقبت بخیری در گرو چنگ زدن به ریسمان ولایت است.

سردار اهوازیان با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: امروز باید به خیابان‌ها نگاه کنیم که چرا بچه‌های خودمان در برابر خودمان ایستادند چون ما برایشان به درستی از شهدا نگفتیم.

وی ادامه داد: به دخترانمان نگفتیم که در جنگ ۷۶ زن اسیر و آزاده، بیش از ۳ هزار دانشجو، ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار، حدود ۳ هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر، ۳ هزار و ۷۶۴ روحانی شهید شدند و ۲۱ پلیس ما از ابتدای امسال تا کنون به دست اوباش به شهادت رسیدند.

وی به پیشرفت‌های ورزشی جمهوری اسلامی در حوزه ورزش زنان بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران شاه زنان ما در رشته‌های ورزشی فقط چهار مدال داشتند اما بانوان ما پس از انقلاب بیش از ۵ هزار مدال در رقابتهای مختلف کسب کردند اما وقتی این موارد را نمی‌گوییم رسانه‌های وابسته به دشمن، خود را دلسوز زن ایرانی جا می‌زنند در حالی زنان کشور خودشان فاقد شناسنامه و حق رانندگی و حق رأی هستند و به آنها به چشم وسیله‌ای برای لذت مردها نگاه می‌کنند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان در هر دوره نیاز به اسوه و الگو دارند و باید برایشان از شهدا که اسوه‌های ما هستند می‌گفتیم اما نگفتیم افزود: وقتی از آنها نگوییم افراد معلوم الحالی مانند مسیح علینژاد و علی کریمی را به عنوان الگو جا می‌زنند چنانکه رهبر انقلاب می‌فرمایند اگر ما برای جوانانمان روایت نکنیم دشمنان برایشان روایت می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در فناوری تسلیحات نظامی بیان کرد: امروز ما اقتدار داریم و به واسطه تجهیزات و تسلیحات نظامی ساخت داخل مانند ناوهای جنگی، توپ‌های لیزری، موشک‌های کوتاه برد و میان برد و پهپادهای شناسایی و جنگی ایران دشمنان را متحیر کرده است.

سردار اهوازیان با تاکید بر برگزاری هرچه بیشتر یادواره‌های شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز بیش از پیش به برگزاری چنین یادواره‌هایی نیاز داریم؛ در بیرون مشکلی نداریم و مشکل ما با موریانه‌های داخلی است که به عنوان افرادی غافل یا عوامل نفوذ در بخش‌های مختلف کارشکنی می‌کنند و باید با آنها مقابله شود.

وی بیان کرد: برخی مسئولان پیشین که ارزشها را فراموش کردند و از ریل انقلاب خارج شدند درگیر مسائل اقتصادی و رانت و فساد شدند عاملان مشکلات کنونی کشور هستند که امروز برخی‌شان در داخل و برخی در خارج از کشور اشک تمساح می‌ریزند و جوانان ما را ناامید کردند و با توطئه‌ها علیه نظام و انقلاب همراهی می‌کنند که در این میان وظیفه داریم حقایق را بگوییم، باید بچه‌های خود را راهنمایی کنیم.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران امید دادن به جوانان و ارائه شهدا به عنوان بهترین الگو برای جوانان را تنها عامل برای برگرداندن آنان به مسیر انقلاب عنوان کرد و افزود: هر نماز و روزه‌ای قضا دارد اما از دست رفتن ارزشهای انقلاب، امنیت ولایت و ناموس مردم قضا ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087258

مهمترین اخبار ایران و جهان: