نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:38

۴۰۰۰ ویژه برنامه جشن ‌و شادی در ماه شعبان برگزار می‌شود

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ۴ هزار ویژه برنامه جشن و شادی در اعیاد شعبانیه خبر داد.

مهدی ولایی برحق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه، گفت: از ۲۲ بهمن تا نیمه شعبان ۴ هزار ویژه برنامه جشن و شادی در سطح مناطق و محلات استان با هدف ایجاد شادی و نشاط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن‌های فرهنگی-مذهبی نقش مهمی در تقویت باورهای مردم دارند و نشاط را به جامعه هدیه می‌کنند، ادامه داد: بسیاری از مساجد، کانون‌ها و هیأت‌های مذهبی، مؤسسات فرهنگی در گوشه گوشه این استان فعالیت‌ها و همکاری‌های لازم را در مسیر برگزاری مراسم یاد شده، داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: برخی از این جشن‌ها به صورت خیابانی در مناطق تجمعی در حال طراحی و برنامه ریزی است، همچنین پارک‌های استان نیز میزبان این آئین خواهند بود.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم مراسم در اکثر نقاط استان برگزار شوند، یادآور شد: در این میان مسابقات ویژه نسل جوان و نوجوان نیز برنامه ریزی شده است.

لایی برحق از برگزاری جشن فرشتگان در ۱۲ نقطه استان خبر داد و افزود: این مراسم ویژه دانش‌آموزان دختری که به سن تکلیف رسیده‌اند خواهند بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم زحمات و تلاش مسؤولان حوزه فرهنگی بتوانند در راستای حفظ انسجام ملی و تشدید نشاط و انگیزه در جامعه به ثمر بنشیند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044614

مهمترین اخبار ایران و جهان: