نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 10:40

۱۵۱۶ فرصت شغلی جدید در استان سمنان فراهم شد

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه طی دهه فجر جاری برای افتتاح طرح‌ها سه هزار و ۶۸۲میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: با افتتاح این طرح‌ها یک هزار و ۵۱۶ فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب به میزبانی دفتر امام جمعه ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۸۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ بر سه هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه پروژه‌های عمرانی افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۹۳ پروژه بود، افزود: از نظر تعداد شاهد افزایش تعداد پروژه‌ها هستیم و از نظر ریالی نیز ۱۴۰ درصد رشد به چشم می‌خورد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تعداد پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری نیز از ۳۲ پروژه به ۷۱ پروژه در ایام الله دهه فجر سال جاری افزایش یافته است، ابراز داشت: این مهم نیز از نظر ریالی ۳۵۳ درصد افزایش داشته است.

هاشمی با بیان اینکه از محل پروژه‌های افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی طی سال جاری، یک هزار و ۵۱۶ نفر فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد، تصریح کرد: عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه نیز طی ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ آن با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز بالاترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی نعمت ولایت است که همگان باید قدردان آن باشیم، افزود: بر این اساس برنامه‌های دهه فجر سال جاری در حوزه شهرستان‌ها، بخش‌ها و برخی مراکز دهستان‌ها با محوریت مردم برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012158

مهمترین اخبار ایران و جهان: