نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 20:46

مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، عمل به مسؤولیت هاست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگران است، گفت: مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، عمل به مسؤولیت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، در دیدار با خانواده شهید محمد واحدی خراسانلو، گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران در سراسر استان در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: به همین منظور به همراه مسؤولین بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهید محمد واحدی خراسانلو دیداری به عمل آمد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای گران‌قدر در این دیدارها، را گرامی داشته و با آرزوی صبر و بردباری، ملاقات با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای عرض ارادت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان عنوان کرد.

کاظمینی در این دیدار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و عمیق ترین انقلاب ارزشی و فکری عصر حاضر است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری مردم به ثمر نشست، افزود: باید آرمان شهدای انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم و خانواده و مادران شهدا بهترین افرادی هستند که می توانند در راستای تبیین چگونگی زندگی شهدا فعالیت کنند.

گفتنی است شهید محمد واحدی خراسانلو یکی از شهدای انقلاب اسلامی در استان البرز است که در راه مبارزه با رژیم طاغوت، در محرم الحرام سال ۵۷ مصادف با عاشورای حسینی در راهپیمایی برگزار شده در تهران بر اثر شلیک گلوله مزدوران ژاندار مری رژیم ستمشاهی به شهادت رسید.

در این دیدار از مادر شهید محمد واحدی خراسانلو تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023371

مهمترین اخبار ایران و جهان: