نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:33

انقلاب اسلامی عزت را به ایران بازگرداند

قزوین-معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: اسلام ناب محمدی با انقلاب اسلامی زنده و اسلام آمریکایی کنار زده شد و عزت ملی، ایرانی و اسلامی ما توسط جمهور انقلاب اسلامی بازگردانده شد.

ابوالحسن کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ایجاد کننده تحول عظیم در منطقه بود چنانچه این حکومت توانست شریعت احکام و اعتقادات مردم که زیر هجمه‌های دشمن رژیم‌های طاغوت و استعمار قرار گرفته بود را احیا کند به معنای دیگر احیای دین، شریعت و اسلام توسط جمهوری اسلامی شکل گرفت و زیرساخت‌های اساسی که تفکرات دینی را شکل می‌داد توسط این نظام انجام شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: به تعبیر دیگر اسلام ناب محمدی با انقلاب اسلامی زنده و اسلام آمریکایی کنار زده شد و عزت ملی، ایرانی و اسلامی ما توسط جمهور انقلاب اسلامی بازگردانده شد و کشور به اقتدار لازم رسید و این در حالی بود که پیش از آن تمام تصمیمات توسط قدرت‌های استعمارگر انجام می‌شد و تمام سرمایه‌های کشور در دست کشورهایی قدرتمند قرار داشت و ماهانه هزینه به عنوان حقوق به شاه تعلق می‌گرفت.

وی افزود: در حال حاضر ما کشوری هستیم که نه تنها تصمیمات ملی و میهنی خود را اتخاذ می‌کنیم بلکه در تصمیم گیری های بزرگ دنیا نیز اثر گذار هستیم.

این مسئول ابراز کرد: از دیگر برکات انقلاب این بود که ما در عرصه علم و فناوری توانستیم به جایگاه مطلوب خود برسیم و در حالی که پیش از آن حوزه سلامت و صنعت ما وابسته به کشورهای دیگر بودیم اما حالا در بسیاری از موارد جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

وی ادامه داد: امروزه ما در حوزه تولید نفت کشت‌های غول پیکر، ایجاد پالایشگاه در کشورهای مختلف و صادرات محصولات نانو به بیش از ۴۰ کشور پیشگام هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمانی حقوق ۴۰ هزار مستشار آمریکایی معادل با حقوق تمام ارتش مردم ارتش ایران بود بیان کرد: امروز در مرحله‌ای از پیشرفت در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم که دشمن خود را در شرایط از دست دادن قدرت میبیند و به همین جهت تلاش می‌کند با وارد کردن هجمه‌های مختلف جایگاه خود را همانند گذشته حفظ کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانست دشمن را از انحصار قدرت‌ها خارج کند تصریح کرد: امروز ما در عرصه هسته‌ای قابلیت صدور فناوری را داریم کشور ما در واقع مسیر جدیدی از پیشرفت را در اختیار سایر کشورها قرار می‌دهد چنانچه در زمانی دشمنان مدعی بودند که با تکیه بر دین نمی‌توان کشور را اداره کرد اما امروز کشور ایران ثابت کرد با بهره گیری از علم و دیانت می‌توان مسیرهای بزرگ پیشرفت را طی کرد که البته علت تلاش دشمن این است که ثابت کند جمهوری اسلامی با تکیه بر دینداری نمی‌تواند کشور را اداره کند اما این تبلیغات تنها در حوزه مجازی خلاصه می‌شود و در واقعیت پژوهشگران و محققان خارجی بر این باور و یقین هستند که با جوسازی‌ها و تبلیغات نمی‌توانند قدرت جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033127

مهمترین اخبار ایران و جهان: