نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 17:11

محدودیت ترافیک زنجان بدون آسیب‌شناسی لغو شد

زنجان-عضو شورای شهر زنجان با انتقاد از تصمیم شورای ترافیک گفت: محدودیت ترافیک زنجان بدون آسیب‌شناسی لغو شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نجفی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: همواره شاهد هستیم که در ایام پایانی سال عبور و مرور در بخش‌هایی از شهر قفل می‌شود و به همین منظور شورای ترافیک طرحی را برای اعمال محدودیت تصویب کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضا در جلسه‌ای در شورای ترافیک استان حاضر شدند، یادآور شد: پلیس راهور ارائه طرح کرده و آن را تشریح کردند و شورای ترافیک با استماع گزارش پلیس طرح را به تصویب رساند و بعد از ۲ روز همین شورا طرح را لغو کرد و پلیس در این جریان مظلوم ماند.

عضو شورای شهر زنجان با طرح این سئوال که آیا شورای ترافیک نمی‌توانست یک هفته طرح اجرا شود و با آسیب‌شناسی در مورد ادامه یا لغو آن تصمیم بگیرد؟، تأکید کرد: باید از تصمیمات آبکی در استان پرهیز شود؛ چراکه تصمیمات آبکی ۲ روزه یک طرح را باطل می‌کند.

وی همچنین به موضوع کف‌سازی مزار اشاره کرد و گفت: چندین بار موضوع کف سازی قطعه والدین شهدا در بهشت زهرا مطرح شده و باید دستورات لازم در این خصوص صادر شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه امسال لایحه تعرفه عوارض بودجه شهرداری زنجان یک کار کارشناسی سنگین را برد، ابراز کرد: سال ۱۳۹۹ مجموعه سرانه درآمد شهرداری‌های استان به یک میلیون تومان نیز نمی‌رسید، اما امسال با تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ این سرانه به بالای ۵.۵ میلیون تومان رسید.

نجفی با بیان اینکه با تصویب این لایحه شورای اسلامی شهر زنجان سرانه بودجه شهرداری‌های استان مجموعاً به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد رسید، ادامه داد: این موضوع نوید بخش یک خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1063727

مهمترین اخبار ایران و جهان: