نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 15:14

5000 جوان هلال احمری در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

اختتامیه طرح قدم به قدم تابهشت با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر و بیش از ٥ هزار جوان هلال‌احمری مشارکت‌کننده در طرح خدمت به زائران حرم رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دکتر پیرحسین کولیوند در جمع بیش از ۵ هزار جوان هلال‌احمری در اختتامیه طرح «قدم‌به‌قدم تا بهشت» که در مشهد مقدس برگزار شده بود، با اشاره به خدمات بشردوستانه و امدادی هلال‌احمر در ماه‌های محرم و صفر تاکید کرد: هلال‌احمر در تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی در داخل ایران و کشور عراق و در ایام پایانی ماه صفر در محورهای منتهی به مشهد مقدس، باتمام توان خود به مردم و زائران ایرانی و غیر ایرانی خدمات‌رسانی کرد.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در چهار پایگاه، خدمات خود را ارائه می‌دهد، افزود: مسجدمحوری، مدرسه‌محوری، مردم‌محوری ومحله‌محوری؛ از اصول و پایگاه‌های اصلی هلال‌احمر محسوب می‌شوند و ما در این چهار پایگاه، با تمام توان و تلاش خود، حضور، آموزش وخدمت‌رسانی داریم.

وی در ادامه خطاب به جوانان مشارکت‌کننده و خدمات‌رسان در طرح قدم به قدم تا بهشت که به صورت سه شیفت ۸ ساعته در شبانه‌روز و درروزهای پایانی ماه صفر به زائران پیاده حرم رضوی(ع) خدمات بشردوستانه ارائه می‌دادند، خاطرنشان کرد: ایمان و امیدی که شما جوانان داریدبه تاسی از آیه مبارکه «تعاونو علی البر و التقوی» است. شما در کار حسنه سبقت گرفتید، مزدتان را هم خداوند متعال می‌دهد. شما جوانان هلال‌احمری در دل شب و گرمای طاقت‌فرسا در شهری غریب، از ۲۵ استان و از همه اقوام و مذاهب چه شیعه و چه سنی در خدمت‌رسانی بزرگ به زائران علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) شریک بودید و این نشان‌دهنده عشق و محبت به ائمه اطهار و اهل بیت در دل همه مردم ایران است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501527

مهمترین اخبار ایران و جهان: