نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:11

فرآیند اداری صدور ۵۳۰ سند مالکیت در شهرستان بختگان تکمیل شد

شیراز - رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: فرآیند اداری صدور ۵۳۰ سند مالکیت در شهرستان بختگان تکمیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام موسوی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان بختگان با بیان اینکه فرایند قانونی صدور ۵۳۰ سند تکمیل شده، بیان کرد: دستور ویژه رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به استان فارس در جهت رفع این معضل ۴۰ ساله نقطه عطفی برای مردم این شهرستان است.

وی برخورداری مردم شهرستان بختگان و شهر آباده طشک از مالکیت بر املاک و مستغلات خود را یکی از ابتدایی‌ترین حقوق آنان خواند و تصریح کرد: حل این معضل ۴۰ ساله با ورود انقلابی رئیس قوه قضائیه محقق شد و همکاران ثبتی و قضائی شهرستان نیز در راستای تکمیل این اقدام و اجرای دقیق و به‌موقع مصوبات سفر به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام فرایند اداری صدور اسناد هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از مردم شهرستان آباده طشک درخواست تا ضمن مراجعه به اداره ثبت‌اسناد و املاک و بنیاد مسکن و همچنین اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان جهت تشکیل پرونده اولیه و ثبت درخواست صدور اسناد مالکیت خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌موسوی گفت: همان گونه که سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط برای صدور این اسناد پای‌کار آمده‌اند لازم است مردم و اشخاص حقیقی نیز در جهت تکمیل این فرایند اقدام کنند تا این امر مهم که از جمله مطالبات ۴۰ ساله مردم بوده در سریع‌ترین زمان انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466127

مهمترین اخبار ایران و جهان: