نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 11:48

افزایش ۴ پرواز فوق‌العاده اربعین برای زائران کرمانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ۴ پرواز فوق‌العاده در استان کرمان برای اربعین افزایش یافته است و ۱۰ پرواز در این ایام داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در حاشیه نشست خبری محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به‌مناسبت هفته دولت اظهار کرد: یک هزار و ۲۴۹ نفر در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد ثبت‌نام‌کنندگان در استان کرمان آقایان و ۱۵ درصد هم خانم‌ها هستند، بیان کرد: بیشترین شمار ثبت‌نام‌کنندگان مربوط به حوزه‌های انتخابیه «کرمان و راور» و «رفسنجان و انار» است.

جلالی گفت: سامانه فقط دسترسی آمار و تفکیک جنسیت را داده و دسترسی به اسامی متقاضیان وجود ندارد و اسامی که اعلام می‌شود گمانه‌زنی و یا بر اساس اعلام شخصی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های ستاد اربعین استان کرمان اظهار داشت: ۴ پرواز فوق‌العاده در استان کرمان برای اربعین افزایش یافته است و ۱۰ پرواز در این ایام داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: یک رام قطار از کرمان به خرمشهر هم امروز یکم شهریور حرکت کرد و از انتقال زائران از خط ریلی تا مرز شلمچه به صورت رایگان انجام می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه به کارگیری اتباع غیرمجاز و عقد قرارداد املاک با آنها قانونی نیست، عنوان کرد: ساماندهی اتباع‌بیگانه در دستور کار است و یکی از مکان‌ها اصلی دپوی افاغنه در کرمان به عزم جدی مسؤولان برای متخلفان ناامن شده است و فقط ۷ شهرستان تابعه استان برای پذیرش اتباع‌بیگانه مجاز هستند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463727

مهمترین اخبار ایران و جهان: