نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 20:42

دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی منجر به قتل با اشرافیت بالای اطلاعاتی پلیس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در روستای «مغ احمد بالا» بندرعباس، بلافاصله رئیس پلیس آگاهی استان به اتفاق کارآگاهان مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع در محل درگیری حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه میدانی و اظهارات شهود مشخص گردید یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ فاقد پلاک با چندنفر سرنشین که صورت های خود را پوشانده بودند مسیر موتورسیکلت را مسدود و با یک قبضه سلاح ساچمه زنی شکاری اقدام به تیراندازی نموده که تیر به صورت ترک نشین برخورد که نامبرده ازناحیه سر و صورت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان بعلت شدت جراحات جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: نظر به حساسیت موضوع تحقیقات میدانی کارآگاهان در جهت کشف انجام و با توجه به تحقیقات بعمل آمده از شهود مشخص گردید فردی به هویت معلوم با یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دلفینی فاقد پلاک در روستای مغ احمد بالا در حال پرسه زنی بوده که با توجه به اختلافات شخصی با راکب موتورسیکلت از خودرو پیاده و اقدام به شلیک نموده و سریعاً از محل متواری می شوند.

سردار جاویدان اظهار داشت: در راستای دستگیری متهمین ضمن هماهنگی با مرجع قضایی اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی به پاسگاه گچین اعزام و طی عملیاتی منسجم ۳ نفر از متهمین را دستگیر و یک قبضه اسلحه ساچه زنی وینچستر از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی ادامه داد: متعاقب آن در جهت دستگیری دیگر متهم متواری که عامل اصلی تیراندازی بوده اقدامات فنی انجام و محل اختفای قاتل متواری شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه نامبرده نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ابراز داشت: طی تحقیقات بعمل آمده از متهمین دستگیر شده نامبردگان صراحتاً به بزه ارتکابی خود در تیراندازی منجر به قتل اقرارنمودند که در این راستا قاتل به همراه سه نفر از همدستان وی پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487127

مهمترین اخبار ایران و جهان: