نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 15:24

آماده‌باش اورژانس هوایی زنجان در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

زنجان-رئیس اورژانس استان زنجان از آماده‌باش اورژانس هوایی زنجان در سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش تقیلو ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به زائران در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده است.

وی از آماده‌باش اورژانس هوایی خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور جمعیت زیادی از زائران در این مراسم خدمات‌رسانی هوایی نیز پیش‌بینی شده تا هم از لحاظ کمی و کیفی و هم سرعت ارائه خدمات در سطح مطلوب باشیم.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به خدمات‌رسانی و آماده‌باش بودن اورژانس در مسیر، ادامه داد: در این ایام اورژانس زمینی نیز در آماده‌باش کامل خواهد بود تا به زائران خدمت‌رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و یک خوردوی پشتیبانی در این آماده‌باش هستند، عنوان کرد: نیروهای حاضر در ماموریت به کاروان‌های زنجان و همچنین کاروان‌های عبوری از زنجان ارائه خدمات خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: برپایی میز خدمت، جذب حامی برای فرزندان یتیم و اجرای طرح فلاح و بازدید و عیادت از بیماران نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه، در ایام ارتحال امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده است.

سعید مظفری روشنگری درباره اندیشه‌های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی را مهم خواند و افزود: در شرایطی که با هجمه‌های گوناگون فرهنگی مواجه هستیم، این ایام فرصتی است تا به بازخوانی اهداف انقلاب بپزدازیم و نسل‌های جدید را با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقشار تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی (ره) از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، بیان کرد: در همین رابطه نسبت به برگزاری جلسات تبیینی با حضور راویان انقلاب اسلامی و همچنین اساتید دانشگاه اقدام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در ادامه گفت: با وجود تعطیلی این ایام مراکز درمانی آماده ارائه خدمات به همشهریان خواهند بود.

حسن اسمخانی با تاکید بر اطلاع‌رسانی خدمات علوم پزشکی به شهروندان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به حجم بالای خدمات اطلاع‌رسانی در این باره صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1249427

مهمترین اخبار ایران و جهان: