نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 19:16

فرماندار گرمسار معارفه شد/ آغاز مسئولیت خانی

گرمسار- طی مراسمی با حضور استاندار سمنان، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار شهرستان گرمسار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین معارفه فرماندار شهرستان گرمسار بعد از ظهر یکشنبه با حضور استاندار سمنان، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس، امام جمعه گرمسار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در حالی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد که رضا خانی حکم فرمانداری گرمسار را دریافت کرد.

اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه انتصاب فرماندار شهرستان گرمسار، موجب رضایت‌مندی و اعتماد مردم خواهد بود، گفت: لوله گذاری و جوشکاری طرح انتقال آب شرب شهرستان گرمسار از روز گذشته آغاز شده است.‌

وی با بیان اینکه تعداد ۸۰ کارخانه و شرکت تولیدی در منطقه اقتصادی گرمسار در حال ساخت است، افزود: شهرستان گرمسار از وجود بهترین مدیران اجرایی برخوردار است.

رضا خانی فرماندار گرمسار نیز با بیان اینکه با تقویت نقاط قوت و احصاء و رفع نقاط ضعف تلاش خواهد شد تا در راستای توسعه شهرستان با همدلی و وفاق پیش رویم، گفت: امروز شهرستان گرمسار به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده که این امر بواسطه پیگیری‌های جدی استاندار سمنان و مدیران شهرستان گرمسار شکل گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211871

مهمترین اخبار ایران و جهان: