نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 10:01

درمانگاه شهدای سپاه نهاوند افتتاح شد

درمانگاه شهدای سپاه نهاوند با ارائه خدمت در بخش پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، مامایی، روانشناس، نوار قلب و تزریقات برای استفاده عموم مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز با حضور سردار فرجی مشاور فرمانده سپاه استان و مسوولان درمانگاه شهدای سپاه نهاوند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

این طرح بهداشتی درمانی که در راستای دومین کنگره ملی سرداران و امیران استان همدان مهیا شده در فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع آماده‌سازی شده و در خدمت خانواده نیروهای مسلح شهرستان و عموم مردم خواهد بود.

این مرکز درمانی دارای اتاق پزشک عمومی، دندانپزشکی، پزشک متخصص، مامایی، روانشناس، نوار قلب، تزریقات و رادیوگرافی دندان است.

زمان فعالیت این درمانگاه در ساعات اداری خواهد بود و به پیشنهاد سردار فرجی مقرر شد در این درمانگاه به محرومین نیز ویژه خدمات‌رسانی شود.

قابل ذکر است در صورت حمایت مسئولین، این درمانگاه قابلیت توسعه داشته و بر اساس آن می تواند تبدیل به درمانگاه شبانه روزی شود.

هدف از افتتاح این طرح کمک به اقشار کم‌درآمد برای انجام کارهای درمانی است، ‌این مرکز علاوه بر بیمه نیرو‌های مسلح، با بیمه تامین اجتماعی هم قرارداد دارد و به عموم مردم خدمات ارائه می‌دهد.

پایان پیام/۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199527

مهمترین اخبار ایران و جهان: