نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 13:05

جابجایی بیش از ۴۷۸هزار مسافر کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی

کرمانشاه- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال‌جاری بیش از ۴۷۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابجا شده است.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی افزود: طی ۲ ماهه سال‌جاری، ۴۷۸ هزار مسافر از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۵۷ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۹ درصدی داشته و ۸ هزار نسخه صورت وضعیت صادر شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص جابجایی مسافر با ناوگان مینی بوسی استان کرمانشاه گفت: ۱۹۸ هزار مسافر از طریق این ناوگان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشته و ۱۲ هزار صورت وضعیت نیز صادر شده، که از افزایش ۵ درصدی خبر می‌دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: جابجایی مسافر با ناوگان سواری در ۲ ماه اخیر نیز ۱۲۳ هزار نفر بوده که نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش یافته و صورت وضعیت صادره برای این ناوگان ۳ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه گفت: ۱۹۱ دستگاه اتوبوس، ۸۹۴ دستگاه مینی‌بوس و ۹۶۸ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235227

مهمترین اخبار ایران و جهان: