نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 19:52

برگزاری ۵۵۰ برنامه به‌مناسبت فتح خرمشهر توسط سپاه و بسیج در مرکزی

اراک- جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری ۵۵۰ برنامه به‌مناسبت سوم خرداد توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا عسگری عصر شنبه در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان با موضوع گرامیداشت ایام‌الله سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد ایستادگی ملت ایران در برابر جبهه استکبار و کفر است و سرآغاز افتخار آفرینی ملت ایران است و اگر امروز ایران سرزمین جهاد، شهادت و ایثارگری‌ها است به برکت وجود حماسه‌هایی چون سوم خرداد است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: سوم خرداد روز تولد ملت ایران است و آن چیزی که موجب شد این پیروزی بزرگ رقم بخورد تفکر انقلابی، جهادی و خودباوری ملت ایران بود و این درس بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی حماسه سوم خرداد مردمی بودن آن است و در این راستا سپاه و بسیج با تکیه بر مساجد، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج برنامه‌های گرامیداشت را با محوریت جهاد تبیین برگزار می‌کند.

عسگری با بیان اینکه خدمت رسانی رویکرد مهم برنامه‌های سپاه و بسیج در مناسبت‌های مختلف است، گفت: در ایام سوم خرداد این موضوع بسیار قابل توجه است که در قالب رزمایش‌ها، اردوهای جهادی، نهضت‌های مومنانه و بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی دنبال می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ عنوان با ۵۵۰ تعداد برنامه در سپاه و بسیج در سالروز حماسه سوم خرداد پیش بینی شده که توسط حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج با محوریت مساجد برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: قطعاً تعداد برنامه‌های که توسط سپاه و بسیج به مناسبت فتح خرمشهر عزیز برگزار می‌شود بیش از این تعداد است و سعی می‌شود در نشست خبری اعلام برنامه‌ها تعداد دقیق آنها با جزئیات به اطلاع خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225671

مهمترین اخبار ایران و جهان: