نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 16:05

ُّاُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط قوچان و پاسخگو نبودن مسئول مربوطه!

طی روزهای اخیر و افزایش شدت گرما، مردم در برخی نقاط شهر قوچان با افت فشار یا حتی قطعی آب روبرو بودند که پیگیری‌ها برای پاسخگویی مدیر آب و فاضلاب قوچان درباره این موضوع بی‌نتیجه ماند و مسؤول مربوطه حاضر به مصاحبه نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، طی روزهای اخیر و همزمان با تعطیلی‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، مردم نسبت به قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق شهری همچون شهرک امام رضا(ع)، فرهنگیان ۴، فرهنگیان ۳ و کوی ارتش در فضای مجازی گلایه‌هایی مطرح کردند و نسبت به عدم مدیریت آب و فاضلاب قوچان آن هم در شرایط تعطیلی و گرما واکنش‌هایی را نشان دادند.

این معضل به مناطق دیگر شهر همچون منطقه هی‌هی، زمین‌های حاشیه میدان فلسطین، خیابان‌های پیروزی و امامت نیز تسری پیدا کرد و حتی برخی مردم از قطعی آب در نقاط مرکزی شهر همچون خیابان چمران و ابوریحان بیرونی گلایه داشتند.

مردم در پیام‌های مختلفی علاوه بر ابراز ناراحتی نسبت به این قطعی یا افت فشار بیان می‌کردند که قطعی آب در شرایط خشکسالی و کمبود آب امری اجتناب ناپذیر بوده اما چرا آب و فاضلاب قوچان نسبت به این موضوع برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده‌ای نداشت و برای قطعی آب، زمان بندی مشخص نکرده است؟ چون این معضل گاهی از ساعت ۱۳ شروع و تا نیمه‌های شب ادامه پیدا می‌کند.

مسئول مربوطه، حاضر به پاسخگویی نشد!

پس از طرح گلایه‌ها توسط مردم طی روزهای اخیر، روابط عمومی اداره آب و فاضلاب قوچان بعد از ۲۴ ساعت از قعطی و افت فشار آب در قوچان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وقوع سیلاب در مسیر خط لوله انتقال آب شرب از سد تبارک تا تصفیه خانه باعث ایجاد خسارت و خلل در امر آبرسانی شده و مشکل توسط نیروهای اداره آب و فاضلاب در حال رفع شدن است.

متأسفانه از صبح امروز، پیگیری‌ها برای مصاحبه با مدیر آب و فاضلاب قوچان برای پاسخگویی درباره علت این ماجرا، میزان خسارت‌های وارده و زمان رفع مشکل بی‌نتیجه ماند و این مدیر شهرستانی حاضر به مصاحبه نشد، البته پیگیری‌های فارس برای مصاحبه با مدیران استانی در این زمینه ادامه دارد.

پایان پیام/

۷۰۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266171

مهمترین اخبار ایران و جهان: