نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 12:42

برگزاری مراسم یادبود شهید امنیت «یاسر عبدلی» در کوهبنان

با حضور خانواده شهید و جمعی از مسؤولان مراسم یادبود شهید امنیت یاسر عبدلی در کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در مراسم بزرگداشت شهید یاسر عبدلی با استناد به آیات نورانی قرآن اظهار کرد: خداوند از مومنان مجاهد جانشان را خریداری می‌کند و شهید عبدلی با خدا معامله کرد و جانش را تقدیم کرد و رستگار شد.

 وی ادامه داد: ممکن است کسی در میدان جنگ نباشد اما به‌واسطه مالش دین خدا را یاری کند، لذا بهای جان و مال در راه خدا بهشت است.

 امام جمعه کوهبنان افزود: مجاهد در راه خدا با اشرار، معاندین و منافقین مبارزه می‌کند و آنان را به درک واصل می‌کند و یا اینکه خودش به شهادت می‌رسد و به وعده حق خداوند می‌رسد.

 حجت‌الاسلام جعفری ابراز داشت: خداوند مزد خدمات شهید عبدلی را عطا کرد و شهادت را نصیبش فرمود تا رستگار شود.

وی ادامه داد: شهید عبدلی همواره مانوس با قرآن بود. آیات نورانی قرآن کریم را با صوت و لحن زیبایی قرائت می‌کرد. فردی  مخلص، اهل تواضع و فروتنی بود، صدای زیبایش دلها و قلوب مومنین را برای اقامه نماز مهیا می‌کرد.

 جعفری، داشتن بصیرت و ولایت‌مداری را از ویژگی‌های آن شهید والامقام برشمرد و افزود: همواره طبق فرمان فرمانده در صحنه حضور داشت تا حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب باشد. 

 در ادامه سردار عبدالعلی روانبخش با تسلیت شهادت شهید امنیت یاسر عبدلی گفت: شهدا با اخلاص جانشان را تقدیم کردند چون‌ روحیه ایثار و شهادت بر جامعه حاکم است دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

 جانشین انتظامی استان کرمان افزود: با همین روحیه بود که سلطنت‌طلبان با شکست مواجه شدند در حالی که فتنه سنگینی توسط دشمنان داشتیم اما حضور گسترده مردم در صحنه بسیار ستودنی است.

وی تاکید کرد: امنیت به راحتی به‌دست نمی‌آید با شهامت و شجاعت نیروهای مسلح مردم در آرامش و آسایش هستند.

به گزارش فارس، این مراسم با مداحی حجت‌الاسلام سید ابوحامد روح‌الامینی و قرائت آیات نورانی قرآن کریم همراه بود.

شهید سرگرد  «یاسر عبدلی» در عملیات رهایی دو بانوی کرمانی از چنگال گروگان گیران عصر ۲۴ اردیبهشت در شهرستان خاش به شهادت رسید.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220771

مهمترین اخبار ایران و جهان: