نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 08:30

اخذ مجوزهای لازم برای ترک تشریفات پروژه‌های خاص اربعین در ایلام

ایلام-استاندار ایلام از اخذ مجوزهای لازم برای ترک تشریفات پروژه‌های خاص اربعین در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا بامداد سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان با حضور وزیر کشور در شهر مرزی مهران گفت: سال گذشته و بعد از یک وقفه بخاطر شرایط کرونا، بار دیگر کنگره عظیم اربعین حسینی با شکوه تمام برگزار شد.

وی اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیریت ستاد اربعین کشور و استان و حضور میدانی وزیر کشور باعث شد تا اربعین سال گذشته با کمترین مشکل برگزار شود و نتیجه این عملکرد رضایتی بود که بر سیمای مقام معظم رهبری نقش بست.

بهرام‌نیا افزود: امروز نیز در جریان سفر وزیر کشور به استان پروژه‌های اربعین یک به یک بررسی شد و در قالب این جلسه تصمیمات لازم برای رفع کمبودها اتخاذ می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه از موافقت وزیر کشور و اخذ مجوزهای لازم برای ترک تشریفات پروژه‌های خاص اربعین خبر داد و اضافه کرد: مدیران استانی از این ظرفیت برای اتمام و تکمیل پروژه‌های اربعین استفاده کنند.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به ضرورت انسجام در خدمات‌دهی به زائران در پایانه برکت اضافه کرد: مدیریت این پایانه مهم به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان واگذار شده است و اقدامات لازم در راستای افزایش خدمات دهی به زوار از سوی این اداره کل آغاز شده است و تا اربعین تکمیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه روگذر ورودی شهر مهران نیز گفت: تکمیل این پروژه به عنوان یکی از نیازهای اساسی در کاهش ترافیک ورودی در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم این پروژه تا اربعین امسال آماده شود.

استاندار ایلام در پایان با قدردانی از تلاش رسانه‌های استان گفت: رسانه‌ها با تلاش و پشتکار خود نقش مهمی در ایام اربعین ایفا می‌کنند که جا دارد از این اصحاب فرهیخته قدردانی نمایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1232327

مهمترین اخبار ایران و جهان: