نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 18:05

اصلاح ۳۰ هزار متر شیب شیروانی در راه‌های گرمی

گرمی- رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: ۳۰ هزار متر از شیب شیروانی در راه‌های اصلی و فرعی شهرستان گرمی در ۸ ماه گذشته اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابازاده بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از راه‌های مواصلاتی شهرستان گرمی اظهار کرد: ۳۰ هزار متر از شیب شیروانی در راه‌های اصلی و فرعی شهرستان گرمی در ۸ ماه گذشته سال جاری اصلاح شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت راهداران در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان ۷۸ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، اصلاح پیچ‌ها انجام داده و نقاط پرحادثه را حذف کرده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی از انجام بیش از ۲۷۳ کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی خبر داد و افزود: همچنین در مدت یاد شده ۱۱ کیلومتر از راه‌های شنی و روستایی این شهرستان لکه گیری شده است.

بابازاده خاطر نشان کرد: با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۳۱ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۲۲ مورد کارگاه تعطیل شده ،۲۱ عدد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز جمع‌آوری و ۴۹ مورد مجوز ساخت و ساز در ۸ ماه گذشته صادر شده است.

وی همچنین افزود: در ۸ ماه گذشته ۱۰ کیلومتر از محور گرمی به اینجیلو، گرمی به انگوت و انگوت به قره آغاج لکه گیری و روکش آسفالت شده است و احداث پروژه ابنیه فنی راه روستایی، ولی بیگلو نیز انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908971

مهمترین اخبار ایران و جهان: