نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 07:38

رئیس‌کل دادگستری کردستان: با ترک‌فعل مسوولان در رفع موانع تولید، برخورد قاطع می‌شود

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید، اگر شاهد سستی و اهمال مدیر یا مسوول هر کدام از ادارات اجرایی در زمینه رفع موانع تولید باشیم، در راستای دستورالعمل ترک‌فعل مدیران، موضوع را با جدیت بررسی و برخورد مقتضی را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امروز و در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و در راستای بازدیدهای هفتگی مسوولین ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان از کارخانجات و واحدهای تولیدی، از شرکت «قزل‌آلای وحدت سنندج» واقع در شهرک ننله بازدید کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این واحد تولیدی همانند سایر واحدهای تولیدی استان از حمایت‌های قضائی دادگستری استان برخوردار است.

حسینی ضمن تاکید بر لزوم ورود جدی ادارات راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری و همچنین بانک کشاورزی استان در راستای رفع مشکلات موجود در این واحد تولیدی، اظهار داشت: مقرر شده مشکلات این واحد تولیدی ابتدا در کارگروه فنی و حقوقی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بصورت کارشناسی بررسی شود و نتیجه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور اعضای مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی شود.

رئیس دستگاه قضائی استان کردستان افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید، اگر دادگستری استان شاهد سستی و اهمال مدیر یا مسوول هر کدام از ادارات اجرایی در زمینه رفع موانع تولید باشد، در راستای دستورالعمل ترک‌فعل مدیران، موضوع را با جدیت بررسی و برخورد مقتضی را انجام خواهد داد.

مدیر این واحد تولیدی نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع واقع شده که در 5 هزار مترمربع زیربنای آن تعداد 200 استخر پرورش ماهی وجود دارد و در صورت برطرف شدن موانع، توان تولید 150 تن ماهی سالمون در سال را دارد.

وی افزود: هم اکنون این واحد تولیدی که به جهت مشکلات جدی که با آن مواجه است در آستانه تعطیلی کامل است و با 5 نفر مشغول به تولید است که در صورت رفع موانع موجود، میزان اشتغال این شرکت به 40 نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1370971

مهمترین اخبار ایران و جهان: