نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 23:38

مجتمع اصحاب هنر و رسانه ماهور در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

اراک-استاندار مرکزی گفت: تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب رسانه این استان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه شامگاه سه‌شنبه در آئین گرامی‌داشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با آرمان‌هایی که برای آن بسیار جانفشانی شده و در بستر رسانه می‌توان آن‌ها را تقویت کرد و استمرار داد.

استاندار مرکزی افزود: به مشکلات خبرنگاران، سختی‌ها و کمبودها واقفیم و علیرغم تمام این محدودیت‌ها برآیند فعالیت‌ها نشان می‌دهد که ورای مسائل مادی، تعهد دیگری کار را پیش می‌برد.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در طرح مسکن ملی در استان خبرنگارانی که «فرم جیم» آنان سبز است می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مخلص الائمه بیان کرد: تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب رسانه این استان در دستور کار است و این مجتمع در چهار بخش رشد هسته‌های نوآور رسانه، خدمات رسانه‌ای، آموزش حرفه‌ای رسانه و باشگاه فکری رسانه با نام نواندیش در دستور کار قرار گرفت.

وی، بزرگترین طرح دولت سیزدهم از ابتدای شکل‌گیری را ترمیم اعتماد مردم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نقش خبرنگاران در کنار خادمان دولت بسیار مهم و مؤثر است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: اگر در حوزه خدمتگزاری دولت سیزدهم توفیقی حاصل شده، بدون تردید در سایه همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432971

مهمترین اخبار ایران و جهان: