نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 19:13

سنجش بیش از ۱۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در اردبیل

اردبیل_معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۱۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در اردبیل مورد سنجش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از مراکز سنجش نوآموزان دبستانی اظهار کرد: سنجش بیش از ۱۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان اردبیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام دانش آموزان باید در چارچوب مشخص شده صورت گیرد، افزود: عوامل اجرایی مدارس تسهیل‌ گر امر ثبت نام باشند و با سعه صدر به صورت شفاف اولیای دانش آموزان را راهنمایی کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان از نیمه اردیبهشت ماه ادامه داد: ثبت نام مدارس خاص نیز از ۱۷ خرداد ماه به صورت سامانه‌ای آغاز شده و تلاش خواهیم کرد تا پایان خرداد ماه بازماندگان طرح سنجش به طور کامل به اتمام برسد.

خدابنده با بیان اینکه فرآیند ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه نیز در طی تیرماه عملیاتی خواهد شد، گفت: برای سال تحصیلی جدید روند ثبت نام کتب درسی در استان اردبیل مطلوب ارزیابی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای آینده انتظار داریم با همکاری اولیا و مدارس این امر تسریع پیدا کرده و تمام دانش آموزان واجد شرایط برای کتب درسی ثبت نام کنند تا روند توزیع کتاب در استان طبق روال معمول انجام گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287571

مهمترین اخبار ایران و جهان: